Gyvybingus pinigų srautus svarbu palaikyti nuolat. Todėl rūpinamės efektyviu klientų sąskaitų ir mokėjimų valdymu bei administravimu, teikiame priminimų paslaugas, kad sumažintume pradelstų mokėjimų tikimybę Jūsų įmonėje.

Mokėjimų valdymas

Tai individualūs sprendimai jūsų verslui nuo popierinės ar elektroninės sąskaitos išrašymo, išsiuntimo iki gautų mokėjimų paskirstymo skirtingose sąskaitose bei klientų mokėjimų grafikų, atidėjimų ir atsiskaitymų priežiūra (monitoringas).

Rekomenduojame mokėjimų valdymo paslaugas įmonėms, administruojančioms ir tvarkančioms daug sąskaitų, debeto ar kredito sutarčių. Taip pat siūlome jas rinktis, jei jūsų pinigų srautai yra nepastovūs, priklausomi nuo sezoniškumo ar kitų faktorių ir jei esate Start-up‘o etape, kai mokėjimų suvaldymui trūksta resursų.

Kokią vertę gaunate pasirinkę mokėjimų valdymo paslaugą?

  • Užtikriname pinigų srautus kiekvieną mėnesį
  • Mums perėmus jūsų rutinines užduotis, galite koncentruotis į savo tiesioginę veiklą
  • Mažėja administracinio darbo krūvis jūsų buhalterijos darbuotojams
  • Mažėja jūsų korespondencijos ir kitos išlaidos
  • Užtikrinamas profesionalus jūsų klientų aptarnavimas
  • Individualūs sprendimai pagreitina apyvartinių lėšų grįžtamumą
  • Profesionaliai apsaugome jautrius jūsų klientų duomenis
  • Turime RPA (robotic process automation) grupę, kuri gali objektyviai įvertinti jūsų procesus ir pasiūlyti optimizavimo sprendimų
  • Atsižvelgiame į jūsų poreikius ir teikiamų paslaugų specifiką, parenkame geriausią sprendimą
  • Lanksčiai deriname paslaugų apimtį

Svarstote, ar jums reikalinga pagalba valdant ir administruojant mokėjimus? Susisiekite ir mes pateiksime jums geriausią jūsų poreikius atitinkantį pasiūlymą.

Priminimų paslauga

Apie artėjančius atsiskaitymus, turimus įsipareigojimus, pradelstus mokėjimus, pasikeitusias sutarties sąlygas ar jos atnaujinimus jūsų klientams pageidaujamu laiku gali priminti mūsų skambučiai, trumposios žinutės (SMS) ar elektroniniai laiškai.

Rekomenduojame šias paslaugas įmonėms turinčioms daug klientų ar valdančioms daug operacijų, siekiančioms sumažinti neapmokėtų sąskaitų skaičių ir išlaikyti gerus santykius su klientais.

Priminimų paslaugą paprastai sudaro skambučiai, SMS žinutės ar elektroniniai laiškai. Pagal jūsų poreikį suformuojame priminimo turinį: parengiame ir pasitvirtiname tekstą ar įrašą, vėliau sutartu dažniu vykdome suderintą priminimų paslaugą, stebime ir vertiname jos rezultatus. Įgyvendinus procesą pateikiame rekomendacijas dėl galimų papildomų veiksmų, pavyzdžiui, pakartotinio priminimo vienu ar kitu kanalu, o pradelstų mokėjimų atveju, neretai pradedamas ikiteisminis skolų išieškojimas.

Kokią vertę gaunate pasirinkę priminimų paslaugą?

  • Laiku suteikta informacija didina klientų pasitikėjimą ir pasitenkinimą.
  • Vykdoma įsiskolinimų prevencija ir mažėja pradelstų mokėjimų skaičius
  • Greičiau surenkamos apyvartinės lėšos
  • Užtikrinamas profesionalus ir nuoseklus jūsų klientų aptarnavimas
  • Profesionaliai apsaugome jautrius jūsų klientų duomenis
  • Atsižvelgiame į jūsų poreikius ir teikiamų paslaugų specifiką, profesionaliai parenkame ir rekomenduojame tinkamiausią pranešimo turinį ir dažnį
  • Lanksčiai deriname paslaugų apimtį
  • Teikiame rekomendacijas ir vykdome tolesnius mokėjimų ar skolų valdymo procesus

Svarstote, ar verta rinktis primimų paslaugą? Susisiekime ir mes atsakysime į visus kylančius klausimus.