Kuo skiriasi „Sergel“ skolų išieškojimo procesas nuo kreditoriaus įmonės taikomo proceso?

Įmonei „Sergel“ dirbant jau daugiau kaip du dešimtmečius skolų išieškojimo versle, tenka susidurti su daugybę klausimų, kurie pagrįstų mūsų paslaugų kuriamą vertę. Įmonės, kurios pačios bandė užsiimti skolų išieškojimo procesu, dažnai teiraujasi, kuo „Sergel“ taikomi metodai skiriasi nuo jų vidinių metodų.

„Įmonėje „Sergel“ dirba profesionalūs specialistai, kurie turi sukaupę patirtį dirbant su skirtingų verslo veiklų įmonėmis. Mūsų specialistai išanalizavę įmonės veiklą bei galimus nemokių klientų tipus, sukuria individualų skolų išieškojimo procesą, kurį sudaro skambučiai, balso žinutės, SMS žinutės, elektroniniai ir paštu siunčiami laiškai.

Klientui yra priskiriama pastovi komanda, kuri yra puikiai susipažinusi tiek su įmonės veikla, tiek su jos klientais. Svarbiausias tikslas  yra ne tik sėkmingai išieškoti skolą, bet ir išsaugoti gerus kliento klientų santykius. Todėl daug dėmesio skiriama klientų aptarnavimo mokymams. Dažniausiai įmonės, kurios pačios užsiima skolų išieškojimu, tokio pobūdžio darbus patiki vadybininkams, kurie nenorėdami gadinti santykių su savo klientais, stengiasi nevykdyti skolos išieškojimo veiksmų“, – komentuoja „Sergel“ įmonės pardavimo departamento vadovė Inga Zamalaitienė.