Priminimai – pinigų srautams ir klientų lojalumui didinti

08-05-17 06:54

Priminimų paslauga dažniausiai asocijuojama su uždelstų mokėjimų priminimais, tačiau verslas rado ir kitų efektyvių panaudojimo būdų – klientų ir darbuotojų lojalumui skatinti bei pardavimui didinti.

Nuolat pamirštantiems – tai šiuolaikinis būdas priminti. Šiuo metu priminimų paslauga yra aktyviai naudojama įvairiose verslo srityse, siekiant informuoti apie pasikeitusias sąlygas, naujoves ar turimus įsipareigojimus. Ši paslauga aktuali įmonėms, kurios turi daug klientų arba atlieka daug operacijų. Ji taip pat naudinga bendrovėms, kurios turi daug darbuotojų, nes ir pastaruosius galima informuoti apie įmonėje vykstančius svarbius pokyčius ar pranešti naujienas.

Priminimų paslaugą teikiančios atsiskaitymų valdymo sprendimų UAB „Sergel“ vadovė Toma Matutytė teigia, kad ši paslauga aktuali visoms įmonėms, kurių tikslas skatinti pardavimą ir gerinti bendravimą su klientu.

„Ypač aktualu yra tiems verslams, kurie turi daug klientų. Vienu metu galima pasiekti reikiamą klientų grupę su tiksline žinute. Draudimo paslaugos, telekomunikacijos, elektroninė prekyba – tik dalis verslų, kuriuos vykdant itin aktualu palaikyti nuolatinį ryšį su klientu, informuoti jį, priminti apie naujienas, sutarties eigos pokyčius ar tiesiog padėkoti už bendradarbiavimą“, – paslaugos galimybes vardija p. Matutytė.

Lengva įvertinti efektyvumą

Anot „Sergel“ atstovės, priminimų paslaugą galima naudoti ir prekybos tikslais, pavyzdžiui, norint pasiekti tikslinę auditoriją su žinute, kad sutarties laikas eina į pabaigą ir dabar yra galimybė pratęsti bendradarbiavimą. Efektyvumą įvertinti nesudėtinga.

„Užsakovams teikiame informaciją, kiek klientų gavo skirtą žinutę ar pranešimą. Ši informacija lyginama su kitais turimais duomenimis ir stebima dinamika: kiek naujų klientų pavyko privilioti, kiek mokėjimų atlikta“, – pasakoja T. Matutytė.

Priminimų ir informavimo paslauga gali būti naudojama ne tik esant uždelsimams, ji gali būti naudojama ir siekiant sužinoti klientų grįžtamąjį ryšį (angl. feedback) dėl užsakovo teikiamų paslaugų. Visgi dažniausiai, prisipažįsta T. Matutytė, priminimais informuojama apie artėjančius mokėjimus, mokėjimus dalimis, įsipareigojimus ar skolas. Pastebima, kad priminus apie įsipareigojimus pinigai sumokami greičiau, o lėšų srautų grįžtamumas yra didesnis.

„Priminimų paslauga pinigų srautus pagerina iki 20% ir pagreitina iki 70%. Pagerėja bendradarbiavimo efektyvumas, t. y. lieka daugiau klientų, nes laiku suteikta informacija nulemia jų pasitenkinimą“, – naudą vardija „Sergel“ atstovė. Svarbu paminėti, kad priminimų paslauga optimizuoja įmonių mokėjimų valdymo procesus, o tai padeda mažinti įmonių kaštus. Užsakovas turi galimybę perorganizuoti procesus ir automatizuotu būdu pasiekti daugiau klientų.

Taupo laiką ir kaštus

Fizinės, techninės apsaugos sprendimų ir elektroninių apsaugos sistemų UAB „GRIFS AG“ per mėnesį išsiunčia apie 8000 sąskaitų. Iš jų, iki naudojantis priminimų paslauga, daugiau nei pusė sąskaitų buvo laikomos pradelstomis, mat klientai apmokėdavo sąskaitas už praeitą laikotarpį.

„Pradėjus naudotis priminimų paslauga, pradelstų sąskaitų skaičius sumažėjo 50%. Viena ar dviem savaitėmis greičiau yra surenkamos apyvartinės lėšos. Sulaukėme atsiliepimų iš klientų, kurie džiaugėsi, kad primename apie sąskaitas ir lanksčiai sprendžiame mokėjimų klausimus“, – naudą vardija Dovilė Barštytė, UAB „GRIFS AG“ Klientų aptarnavimo skyriaus vadovė.

Pašnekovės džiaugiasi, kad delegavus darbus profesionalams pagerėjo ir darbo efektyvumas. Iki naudojantis priminimų paslauga, darbuotojams patiems tekdavo siųsti tūkstančius sąskaitų, skambinti, rašyti ir ieškoti klientų. Toks darbas reikalauja ypač daug laiko ir kaštų. Perleidus šias užduotis profesionalams, darbuotojai gali skirti savo laiką kitiems tiesioginiams darbams.


« Atgal