Rugsėjo mėnesį oficialiai užtvirtintas UAB „Sergel” ir Lietuvos oro uostų bendradarbiavimas, kuris apims skolų administravimo ir ikiteisminio skolų išieškojimo paslaugas.

Lietuvos oro uostų skolininkus prižiūrės „Sergel”

01-10-17 14:07

Rugsėjo mėnesį oficialiai užtvirtintas UAB „Sergel” ir Lietuvos oro uostų bendradarbiavimas, kuris apims skolų administravimo ir ikiteisminio skolų išieškojimo paslaugas.

„Nors ir patys aktyviai dirbame su savo mokestiniais partneriais, pradėdami partnerystę su atsiskaitymų valdymo įmone siekiame dar labiau sustiprinti pradelstų mokėjimų vykdymo priežiūrą. Manome, kad bendradarbiavimas su tokia įmone gali tapti ir prevencijos priemone, padedančia tokio pradelsimo išvengti iš viso,“ – sakė Lietuvos oro uostų vykdomasis direktorius Donatas Voveris.

„Partnerystė su atsiskaitymų valdymo įmone – jau savaime yra poveikio priemonė ir finansinės higienos požymis. Skolininkai tokį bendradarbiavimą supranta labai aiškiai. Jie suvokia, kad lengvai neišsisuks, nes su skolomis dirbama profesionaliai, niekas į nuostolius nenurašys. Jiems bus skambinama, tariamasi dėl skolos apmokėjimo. Taip pat bus taikomos tam tikros poveikio priemonės: jie bus apmokestinti delspinigiais, reikės apmokėti skolos administravimo išlaidas, o galiausiai dėl neapmokėtų sąskaitų net gali grėsti teismai. Vieną kartą taip pasimokę, antrą kartą jie jau žino, kad sąskaitas reikia apmokėti, ir geriausia – tai padaryti laiku“, – sako UAB „Sergel” Verslo klientų sprendimų vadovė Inga Zamalaitienė.

Profesionalų kontrolė – efektyvesnė

Administruojant didelius kiekius sąskaitų, neišvengiama mokėjimų uždelsimų. Atsiskaitymų valdymo sprendimų „Sergel” specialistai neabejoja, kad skolos ir uždelsti mokėjimai kenkia bet kokios įmonės veiklai: sutrinka pinigų srautai, gali būti atidedami investiciniai projektai, blogėja santykiai su tiekėjais ir pirkėjais. Siekiant išvengti įsiskolinimų specialistai siūlo efektyvias priemones kovojant uždelsimais ir skolomis. Tinkamu momentu atlikti reikiami veiksmai yra ypač svarbūs – jie padeda susigrąžinti laiku nesumokėtus pinigus. „Sergel” Verslo klientų sprendimų vadovė Inga Zamalaitienė įsitikinusi, profesionalus skolų administravimas naudingas verslui, nes taupo laiką ir sąnaudas, turi aiškią kainodarą, mažina beviltiškų skolų riziką.

Maža to, skolų administravimo paslauga optimizuoja įmonių mokėjimų valdymo procesus, o tai padeda mažinti įmonių kaštus. Laiku atlikus reikiamus veiksmus, pinigų srautai pagerėja iki 20 proc. ir pagreitėja iki 70 proc. Ši paslauga aktuali visoms įmonėms, kurių tikslas – skatinti pardavimą ir gerinti bendravimą su klientu.

Lengva įvertinti naudą

Anot „Sergel“ atstovės, skolų administravimo paslaugą, apimančią ir priminimų paslaugą, galima naudoti ir prekybos tikslais, pavyzdžiui, norint pasiekti tikslinę auditoriją su žinute, kad sutarties laikas eina į pabaigą ir dabar yra galimybė pratęsti bendradarbiavimą. Efektyvumą įvertinti nesudėtinga.

„Užsakovams teikiame informaciją, kiek klientų gavo skirtą žinutę ar pranešimą. Ši informacija lyginama su kitais turimais duomenimis ir stebima dinamika: kiek naujų klientų pavyko privilioti, kiek mokėjimų atlikta“, – pasakoja UAB „Sergel” atstovė.

Ši paslauga gali būti naudojama ne tik esant uždelsimams, ji gali būti naudojama ir siekiant sužinoti klientų grįžtamąjį ryšį (angl. feedback) dėl užsakovo teikiamų paslaugų. Visgi dažniausiai, prisipažįsta Verslo klientų sprendimų vadovė Inga Zamalaitienė, priminimais informuojama apie artėjančius mokėjimus, mokėjimus dalimis, įsipareigojimus ar skolas. Pastebima, kad priminus apie įsipareigojimus pinigai sumokami greičiau, o lėšų srautų grįžtamumas yra didesnis.

 


« Atgal